Гарантія та сервіс

Умови гарантії на уживану техніку:

  • На період гарантійного ремонту аналогічне справне обладнання не видається;
  • Обмін товару відбувається якщо пристрій повністю вийшов з ладу протягом гарантійного терміну не з вини покупця і наш сервісний центр не може усунути цю проблему. В інших випадках б/в техніка поверненню не підлягає.
  • Гарантія на акумуляторні батареї: надається лише на нові акумулятори на 6 місяців. На бу акумуляторні батареї гарантія не надається.
  • Доставка в обидві сторони оплачується покупцем.
  • Відправлення пристрою на гарантійний ремонт здійснюється покупцем без післяплати.
  • На гарантійне обслуговування надсилайте лише пристрій та блок живлення до нього. Аксесуари до ноутбука (сумки, мишки, флешки тощо) відправляти не потрібно. Компанія не несе відповідальності за ці аксесуари.


Гарантія анулюється якщо:

  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу спричинено програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення.

 

Скільки часу займає діагностика товару та ремонт за гарантією

Діагностика товару за гарантією займає від 3 до 14 робочих днів. Дефекти та несправності, що з'явилися з вини виробника, мають бути усунені протягом 14 робочих днів від дати прийому товару на гарантійний ремонт. Цей термін може бути продовжений до 28 робочих днів, якщо несправність потребує заміни комплектуючих, яких на даний момент немає. У разі виявлення суттєвих недоліків, які виникли з вини виробника, у товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у сервісному центрі, протягом встановленого гарантійного терміну, ми обміняємо товар на аналогічний. Обмін здійснюється протягом 7 днів із закінчення діагностики устройства.

Детальніше за телефонами:

+38 (096) 291-90-11
+38 (067) 296-28-66

Наші сервістни центри знаходяться у м.Кривий Ріг, Вінниця, Рівно та Одеса 


Купуючи в нашому інтернет-магазині техніку, Ви погоджуєтесь з цими умовами.

Зворотний дзвінок
Viber
Telegram
Facebook
Instagram

Зворотний дзвінок